treungarenhund

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Toppen onsdag

Av Malin Saarenketo - 5 oktober 2011 20:12

Godkväll, long time no see...again. Men nu så...vilken toppen onsdag vi har haft! Men vi börjar med att berätta lite om dagarna som varit först...

Helgen som var var min jobbar helg....80 års jubileum på jobbet med kick off efteråt. Kvällen var mycket trevlig! Söndagen jobbade jag kväll, efter jobbet blev jag bjuden på bio av bästa vännen:) Jägarna 2 såg vi och den var kanon bra!  Jag var ledig måndag och tisdag...i måndags gjorde jag absolut ingenting...hur ofta är det så?  alltid ska man pyssla med både det ena och det andra...men inte i måndags...lovely var det iaf. I tisdags var det desto mer...sotaren, bvc, sjukgymnasten, handla present och sen kalas hos bästaste mamma som fyllde år. jag o kidsen åkte dit när Julia slutat skolan. Syster o barn var också där...vi blev bjudna på kvällsmat och sen god tårta. När vi kom hem var det bara borsta gaddarna o sen lägga barnen.

I dag har vi haft en toppen onsdag, jag jobbade fm, slutade halv tre. Hämtade barnen, hem, bytte om o sen iväg till skogen...träffade Sophie med barn. Vi plockade svamp, barnen lekte, o Viggo röjde. Vi fikade på äggmackor o varm choklad...kan man ha en bättre em?! Vid fem tiden åkte vi hemmåt...fixa kvällsmat o sen greja med barnens läxor...William har blivit så duktig o läsa!! helt otroligt hur fort de lär sig!  Barnen tittade på tv innan det var dags för sängen...alla tre somnade ovaggade:) Det gör nog jag med ikväll...i morgon är det torsdag, öppning då med, sen får vi se vad som händer...hej hopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Saarenketo - 17 november 2011 20:36

Torsdag, fredag imorgon, jag ska jobba extra då...men lördag o söndag är jag ledig, har tackat nej till jobb för att få vara hemma och förhoppningsvis vara piggare på måndag när det är dags för jobb igen. Jag är super förkyld och känner mig lite febr...

Av Malin Saarenketo - 2 november 2011 20:56

kikar in en snabbis innan det är dags o sussa, har öppning imorgon, likadant som idag. En lite smått kaotiskt dag på jobbet, men det gick hyffsat iaf. Efter jobbet hämtade jag Ellen på dagis. hem bytte om, in med alla ungar i bilen sen vidare till vä...

Av Malin Saarenketo - 1 november 2011 19:33

godkväller, barnen ligger faktiskt i sina sängar och snart sover de nog...Julia ligger och läser, precis som hon brukar varje kväll, en riktig bokmal, precis som mor sin. Iaf i perioder...jag var tvungen o läsa de två sista kapitlen i en bok nu på fö...

Av Malin Saarenketo - 29 oktober 2011 22:28

Godkväll i stugan, klockan är ganska mycket men eftersom vi får en timme extra i natt så gär det inte så mycket...jag har öppningen i morgon. De senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket...barnen har varit i skolan, Ellen lite på dagis, jag har...

Av Malin Saarenketo - 23 oktober 2011 20:13

Godkväller, helgen är förbi och den har verkligen susat förbi...I dag har det varit full fart. Jag o kidsen gick o kikade på Williams fotbollsträning en stund...pratade med några andra föräldrar och vi kom in på att hur många orkar leva i ett förhåll...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag läser...


Ovido - Quiz & Flashcards