treungarenhund

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

En tisdag med fart...

Av Malin Saarenketo - 1 november 2011 19:33

godkväller, barnen ligger faktiskt i sina sängar och snart sover de nog...Julia ligger och läser, precis som hon brukar varje kväll, en riktig bokmal, precis som mor sin. Iaf i perioder...jag var tvungen o läsa de två sista kapitlen i en bok nu på förmiddagen, igår kväll låg jag säkert o läste i 1 ½ timme, tills ögonlocken var sååå tunga:)   men det var så himla spännande:) Sådana böcker gillar jag!!

I morse hade vi faktiskt ställt väckarklockan fastän det är höstlov och jag var ledig, men idag kom en snickare o hjälpte oss med panelen i trappen, det kommer bli super snyggt! Det är inte riktigt klart än, men det gick bra mycket snabbare än om vi hade gjort det själva ;)

Jag stack ut på en morgon prommis med Viggo, sen blev det frukost o jag stack iväg och la ett spår till Viggo. Sen gjorde vi inte så mycket förrän det var dags o fixa lunch. I dag blev det supergod lax pasta...mumma. Efter lucnhen stack jag o viggo iväg så han fick ta spåret...gick hyffsat.

Patrik lämnade William hos sin farmor, Wille var lite hängig i dag o kändes lite varm...vi hade bestämt att jag o kidsen skulle till arboga o bada, men han tyckte absolut att vi skulle åka jag o tjejerna så kunde han vara hos mummu o bli bortskämd :) så fick det bli. Jag o tjejerna badade o hade det mysit i några timmar innan vi åkte hemmåt...kvällsmat o sen kollade barnen på film. Jag o Viggo tog en kortis prommis eftersom Patrik jobbar em. Nu ska jag mumsa äggsmörgås till halv åtta hos mig...i morgon finns jag på Ok ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Saarenketo - 17 november 2011 20:36

Torsdag, fredag imorgon, jag ska jobba extra då...men lördag o söndag är jag ledig, har tackat nej till jobb för att få vara hemma och förhoppningsvis vara piggare på måndag när det är dags för jobb igen. Jag är super förkyld och känner mig lite febr...

Av Malin Saarenketo - 2 november 2011 20:56

kikar in en snabbis innan det är dags o sussa, har öppning imorgon, likadant som idag. En lite smått kaotiskt dag på jobbet, men det gick hyffsat iaf. Efter jobbet hämtade jag Ellen på dagis. hem bytte om, in med alla ungar i bilen sen vidare till vä...

Av Malin Saarenketo - 29 oktober 2011 22:28

Godkväll i stugan, klockan är ganska mycket men eftersom vi får en timme extra i natt så gär det inte så mycket...jag har öppningen i morgon. De senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket...barnen har varit i skolan, Ellen lite på dagis, jag har...

Av Malin Saarenketo - 23 oktober 2011 20:13

Godkväller, helgen är förbi och den har verkligen susat förbi...I dag har det varit full fart. Jag o kidsen gick o kikade på Williams fotbollsträning en stund...pratade med några andra föräldrar och vi kom in på att hur många orkar leva i ett förhåll...

Av Malin Saarenketo - 22 oktober 2011 16:02

God eftermiddag, passar på o skriva ett inlägg medans Patrik o storisarna är ute o spelar bandy på altanen...det dundrar hej villt :) Ellen sover en stund...Lördag idag, usch dagarna går så jäklarns snabbt...hinner ju ingenting...jag får ren ångest m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag läser...


Ovido - Quiz & Flashcards