treungarenhund

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

En snabbis

Av Malin Saarenketo - 2 november 2011 20:56

kikar in en snabbis innan det är dags o sussa, har öppning imorgon, likadant som idag. En lite smått kaotiskt dag på jobbet, men det gick hyffsat iaf. Efter jobbet hämtade jag Ellen på dagis. hem bytte om, in med alla ungar i bilen sen vidare till västerås och fira S som fyller 5 år idag!!! Han fick massa fina presenter och verkar vara nöjd över dagen. Han o kusinerna lekte massa, hade disco och spelade det nya tv spelet. På hemvägen stannade vi en snabbis på bauhouse o lämnade tillbaka listerna som inte passade...köpte lite färg, hem. isäng med alla barn och nu ska jag också gå o lägga mig. I morgon som sagt jobb, sen ska jag o kidsen till bibblan där de skulle ha höstlovs pyssel. Jag ska försöka hitta en ny bok också....William var hängig igår men pigg idag...konstigt, fast han är lite hes så han kanske är på väg o bli förkyld, men skönt att det inte blev något med febern iaf...får hoppas att det inte blir värre...näää dags o sova...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Saarenketo - 17 november 2011 20:36

Torsdag, fredag imorgon, jag ska jobba extra då...men lördag o söndag är jag ledig, har tackat nej till jobb för att få vara hemma och förhoppningsvis vara piggare på måndag när det är dags för jobb igen. Jag är super förkyld och känner mig lite febr...

Av Malin Saarenketo - 1 november 2011 19:33

godkväller, barnen ligger faktiskt i sina sängar och snart sover de nog...Julia ligger och läser, precis som hon brukar varje kväll, en riktig bokmal, precis som mor sin. Iaf i perioder...jag var tvungen o läsa de två sista kapitlen i en bok nu på fö...

Av Malin Saarenketo - 29 oktober 2011 22:28

Godkväll i stugan, klockan är ganska mycket men eftersom vi får en timme extra i natt så gär det inte så mycket...jag har öppningen i morgon. De senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket...barnen har varit i skolan, Ellen lite på dagis, jag har...

Av Malin Saarenketo - 23 oktober 2011 20:13

Godkväller, helgen är förbi och den har verkligen susat förbi...I dag har det varit full fart. Jag o kidsen gick o kikade på Williams fotbollsträning en stund...pratade med några andra föräldrar och vi kom in på att hur många orkar leva i ett förhåll...

Av Malin Saarenketo - 22 oktober 2011 16:02

God eftermiddag, passar på o skriva ett inlägg medans Patrik o storisarna är ute o spelar bandy på altanen...det dundrar hej villt :) Ellen sover en stund...Lördag idag, usch dagarna går så jäklarns snabbt...hinner ju ingenting...jag får ren ångest m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag läser...


Ovido - Quiz & Flashcards