treungarenhund

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Malin Saarenketo - 11 juli 2011 20:08

Godkväll, måndagen är redan över men jag är iaf ledig imorgn med:) Helgen har tillbringats på jobbet, semestern nalkas så helgen har känts såååå seg. Men nu är den över, jag jobbar bara onsdag o torsdag...sedan 4 härliga veckor ledigt med familjen!!

 

I helgen har det både skett trevliga o otrevliga saker...jag fick reda på att en barndomskompis förlorat sin man, fy så hemskt...tänker så fruktansvärt mycket på henne och deras dotter. En situation som man inte kan sätta sig in i...min mamma var tillsammans med hans pappa under några år, tänker på honom också som förlorat sin son...

 

Akuten fick sig ett besök i lördags...William hade maximal otur kan man väl säga...Julia kastar upp en vattkanna i luften samtidigt som William kastar sig i poolen...han får pipen till vattkannan i ögat...hur stor är risken att det händer?! Vi haade tur iaf o fick en tid kl 18 på akuten i västerås...så det gick riktigt fort, vid halv åtta var William o Patrik hemma igen. Då hade bästa vännen o barn kommit! Mycket trevligt, vi grillade, åt en massa gott, drack lite cider o bara snackade skit. Vid 23.30 cyklade de hem, vi gjorde ett barnbyte;)  Sen var det bums i säng.

 

I dag har jag varit på tapet jakt..vi ska tapetsera i lilla hallen uppe, samt...i  trappen ner i hallen nere blir det vitmålad pärlspont, kommer nog bli jätte fint:) Men som sagt, måste hitta en tapet först. Jag hade hittat en men det blev nå otroligt dyrt...nästan 5 tusen för bara tapeterna...så nu blir det o leta reda på en annan, inte det lättaste när man redan har fastnat för en...

Har hunnit med o handlat lite mat också, sen ett par sandaler till mig, o ett linne...efter maten åkte Patrik till jobbet. Nu ikväll stack jag o tjejerna iväg på cyklarna till ett loppis i närheten...fyndade lite smått. Nu sover nog alla tre snart, jag har lovat Patrik att jag ska ut o måla...har ingen lust, men jag måste...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag läser...


Ovido - Quiz & Flashcards